About Myself

write your personal data.

My Tagboard

insert your tagboard here. width and height should be 300

The Bloggers

Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger Blogger

My Own Disclaimer

Please UPLOAD 1.picture = style.jpg TO UR OWN SERVER.

Credits Given

Powered By: Blogger
Layout By: Trina

Friday, November 18, 2005

hello!
my first day at work was really fun.. basically. haha i didnt nothing. nothing at all.
went with hr for like 1 hour to sign some documents.. then boss whisked me off to some meeting to sit in and observe. and before i knew it,lunch time. boss treated me japanese cuisine.. reallie lovely.
after lunch, had to go to do medical checkup.. haha.. and eliza was working in the same building..so after the checkup.. had a short fifteen min chat.
back to work, given nothing much. browsed thru intranet and all.. and before i knew it.. it was happy hour. really nice boss.. very fatherly must admit.. and my colleagues are really nice.. though significantly much older.. but they're pretty full of crap.. so im qutie happie. =)
we went to henry's bar to chill. again boss picked up the tab.. wah.. i feel so lucky. had a couple of drinks... and now im back..
really starting to get the hang of things.. haha.. gotta really have a steep learning curve.. but well.. im pretty excited to learn stuff on monday.. i'll be under this really funky senior.. so yeay!!!!!
its good working there.
1. new laptop. haha.. its due next week. ibm thinkpad
2.abn check book and atm and maybe even credit card
3.starbucks and burger king is like right below
4.im so close to bean, joan,jo,eliza, cj,lynn which means many many happy lunches
5.its soooo cool walkin to work.. haha..
6.the pubs are sooo near
7.its buy one get one free before seven
8.boss always pays.. and he's super nice.
9.im a newbie.. so everybody is super nice
10.so many dutch pple.. hahaa.. i might just pick this language up.

now i reek of ciggs and alcohol.. but im really looking forward to work now =)

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com Get awesome